Klachten en verbeterpunten
Bij Kampen Zorgt Samen doen we ons uiterste best om u zo goed mogelijk te ondersteunen. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over de zorg of dienstverlening die u ontvangt. Wij vinden het belangrijk dat u dit met ons deelt. Uw ervaring helpt ons om samen te leren en onze zorg continu te verbeteren. Heeft u een verbeterpunt, klacht, idee of een opmerking? Laat het ons weten — we luisteren graag en zoeken samen naar een oplossing.
Onze klachtenprocedure
Onze klachtenregeling is bedoeld om uw ervaring serieus te nemen en tot een goede oplossing te komen. Hieronder leest u hoe dat werkt.
Bespreek het met uw zorgverlener
Bent u ergens niet tevreden over? Bespreek dit eerst met de medewerker of coördinator van Kampen Zorgt Samen met wie u contact heeft. In veel gevallen kan een goed gesprek al tot duidelijkheid of een oplossing leiden.
Neem contact op met de leidinggevende
Komt u er samen niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met de leidinggevende of teamcoördinator. Zij luisteren naar uw verhaal en bekijken samen met u wat er nodig is om tot een passende oplossing te komen.
Onafhankelijke klachtenfunctionaris
Is uw klacht daarna nog niet naar tevredenheid opgelost? Dan kunt u terecht bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze helpt u verder, luistert naar uw klacht en ondersteunt u in het vinden van een oplossing. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Webformulier
Via dit formulier kunt u een klacht of verbeterpunt indienen.
De klachtenfunctionaris neemt zo snel mogelijk contact met u op.
Officiële documenten
Wilt u precies weten hoe onze klachtenregeling is opgebouwd?
Download hier het officiële document: